Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
makita Skrev:pkt.1 design, funktion and the sort - Lad det være som det er nu, der andre ting som er laaangt mere presserende at få gjort noget ved, bl.a. noget så grundlæggende som indhold. Lad det ikke blive til endnu en historie om at operationen lykkedes, men patienten døde...

Jeg er overhovedet ikke enig. Jeg læser flere andre ursider/urfora, men dette er klart den, hvor jeg skriver mindst. Og den er endda på modersproget. Siderne indbyder ikke til at man engagerer sig, og så har man mindre lyst til at kommentere, selv på emner som ligger en på sinde. Hele det blå-i-blå tema er uattraktivt og gammeldags. Hvis I vil have godt indhold, så lav først gode rammer - if you build it... Icon_e_smile

bjorn_e58 Skrev:PS til "Ølholm": Hvis man bruger en rigtig computer (sarkasme kan forekomme), så kan man højre-klikke og vælge "open in new window/tab". Men det kræver altså, at man har en mus med to knapper! Og jeg har det iøvrigt præcis modsat dig, at jeg synes det er irriterende, når en site absolut skal beslutte at et link skal åbnes i et nyt vindue/tab.

/Bjørn.

Hej "bjorn_e58". Jeg har skam en rigtig computer (tror jeg), i hvert fald er funktionaliteten som du beskriver. Jeg undrer mig blot over at siden ikke tilsvarer det, som jeg ellers ser rundt omkring på nettet, hvor det er min klare opfattelse, at det andet er mest normalt. Men det var nu også en mindre, nærmest banal, ting. Den holder i hvert fald næppe folk væk fra siden - det tror jeg derimod det overordnede design gør. Jeg har faktisk kigget med over skuldrene på dette forum i længere tid end jeg har kigget på [url]"http://www.watchuseek.com">http://www.watchuseek.com[/url], men alligevel var det dér, jeg først tilmeldte mig. Det virkede bare mere tiltalende (til trods for at det er amerikansk og med dertil hørende moderation).
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af Ølholm - 09-01-2014, 07:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)