Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
Herfra ligeledes tak til bjorn_e58 for det gode og vel analyserende indlæg og den smukke omtale Icon_redface
pbr Skrev:....Den tanke har jeg også haft................ og jeg har overvejet, om det måske kunne hjælpe, hvis vi også fik en udskiftning af moderatorholdet, idet både Torben og jeg nok i nogens øjne repræsenterer et par "levn" fra forums fortid... - forstået således, at nogen måske mener, at vi hænger for meget sammen med tidligere tiders mere stramme håndhævelse af forums regelsæt og situationen omkring Willy.
Den tanke har mere end strejfet mig.
I den politiske debat ses ofte udtrykket "metaltræthed" om en regering, som oppositionen har gjort alt for at udstille og nedslide, hvorefter der breder sig en lede ved at se de samme ansigter hele tiden.
Jamen herregud. De pågældende gør blot deres job, så godt evnerne rækker og ydre og indre omstændigheder tillader.
- Stort set ligesom med moderatorer, hvis væsentligste synd kan være, "han blev for længe".
... videre hvad pbr Skrev:Alene dette at kunne skrive herinde, uden at skulle tænke på, hvordan det måske bliver tolket, fordi jeg også er moderator, kan være belastende Icon_e_wink !!
... osse dette har jeg konstateret, og at det kan lægge en dæmper på inspiration og begejstring.

Jeg løber ikke af pladsen. Til gengæld er det ikke nødvendigt, at bruge knibtang for at slippe af med mig.
Peters tanker er umiddelbart så grundlæggende rigtige, at jeg vil udtale: "Nye ansigter på broen er overordentligt velkomne".

Efter afløsning, ville jeg kunne virke som redaktør på Omega Forum. Jeg ved egentligt ikke rigtigt hvor jeg har fået den inspiration fra Icon_mrgreen
Ideen er vist nok, at have en fast "ildsjæl" tilknyttet hvert forum. Han kan så ved sin entusiasme holde kontinuitet på "sit" forum.
For mit vedkommende ville det så fortrinsvis blive om vintage, Omega historie, teknik, opfindelser og udvikling - både den skæve og den originale.
Jeg står altså ikke i vejen for friske nye kræfter, der finder, at det er på tide, at de deltager i "borgerligt ombud".

Til den nye moderator, vil jeg sige
- Det kan godt være, at du lejlighedsvis uvilkårligt vil indtage den såkaldte "Moderator positur"....
... bedst illustreret ved en "selfie" taget under tumult på forum.
İmage
... men fat mod. Jeg virker gerne som mentor for aktiviteten, og står gerne til rådighed med bred erfaring.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af Geodoc - 07-01-2014, 01:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)