06-01-2014, 10:51 AM
TDN Skrev:Grunden til vi er redaktører på "det" andet forum kan vi da sagtens tage frem igen hvis du ønsker det!!! Vi havde nogle gode grunde til at forlade dette forum grundet utilfredshed med flere ting her. At der så nu er "ryddet" op i brugerne(bruger) og modereringen er løsnet op på nogle områder gør så, at jeg kommer her igen, på samme måde som du i perioder har været mere aktiv på Itstime.dk end her, hvilket vel er lige så paradoksalt!
Mvh. Thomas
Hvad jeg mente var faktisk kun, at jeg synes at det er ærgerligt og en af de uheldige bivirkninger ved, at vi nu er spredt på to fora (derfor ændrede jeg også mit ordvalg fra "paradoksalt" til "ærgerligt", idet det gik op for mig, at det kunne misforstås
Du har ret i, at jeg indtil fornylig også har skrevet på begge fora og har hørt til dem, der har troligt har postet mine indlæg begge steder. Som det fremgår ovenfor, har jeg nu besluttet mig til, at jeg fremover vil bruge mine kræfter herinde for at støtte op om Urforum.dk. Hvad andre gør, hverken kan eller vil jeg blande mig i - men mit håb er da, at flere vil bruge kræfter herinde til glæde for os alle.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)