Se det er fint arbejde... ;-)
Hej Peter.
Se tykkelsen kommer jo an på hvilken form for tourbillon vi snakker om, den tykkeste lige pt er nok gyroen i det den drejer rundt i tre plan, så mon ikke vi er på den forkerte side af 30 mm i højden, rent gæt fra min side... Icon_e_wink
Nu skal vi jo så også lige huske baggrunden for tourbillonen, det var at ophæve afvejnings-problematikken på lommeure der altid var i lodret position, hvilket jo ikke gælder for et armbåndsur, det er jo så her Jaeger kommer ind med gyro'en og nu også Vianney Halter, jeg har så lidt svært ved at se det logiske i at det skulle være bedre, det er vist lidt sjældent at en hånd/arm holdes i så rolig en position at det vil have en virkning på urets gang, d.v.s. den skal holdes i ro hele tiden.
Jeg tror mere på at de bliver lavet for at vise at DE KAN lave dem, og jeg vil sige Vianney's synes jeg er den flotteste af Tourbillonerne jeg har set, at det kan være svært at se hvad klokken er.....tja....kan det ikke være lige meget når det koster det de koster.....en masse nuller, jeg ved ikke hvad de koster, men mon ikke de første 6 nuller er brugt Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Tror mere at man køber uret for at se på noget flot håndværk... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Se det er fint arbejde... ;-) - af Lars - 05-01-2014, 01:26 PM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af pbr - 05-01-2014, 01:40 PM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af Lars - 05-01-2014, 03:16 PM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af pbr - 05-01-2014, 04:14 PM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af makita - 06-01-2014, 11:26 AM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af Lars - 06-01-2014, 05:49 PM
Re: Se det er fint arbejde... ;-) - af makita - 07-01-2014, 09:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)