04-01-2014, 09:55 PM
PHO Skrev:Hvad der har ærgret mig, er at vi har mistet så mange medlemmer til itstime.dk, så man nu er nød til at gå ind på 2 sider for at følge lidt med. Her kunne jeg godt ønske mig at en del, af urforums gamle kendte brugere vil brænde al krudtet af her på siden, når de f.eks. får lyst til at skive lidt om vores hobby, og ikke også fortælle samme historie på den anden side, det begrænser jo bare debatten her på siden.
Dette indlæg fra dig, PHO, har faktisk fået mig til at overveje, hvordan og hvor jeg vil bruge mine kræfter - jeg hører til dem, der hver gang, jeg har lavet større eller nye indlæg, har postet dem på begge sider. Dette ud fra den betragtning, at jeg har mange "bekendtskaber" blandt dem, der nu er på itstime.dk, men også fordi jeg gerne ville undgå at "grave grøfter", så at sige !
Men jeg må da indrømme, at jeg har bemærket, at det er et fåtal af dem, der er flyttet til itstime.dk, som har samme indstilling - jeg tror at ud af de mange, der er flyttet til itstime.dk kan det tælles på 2 hænder maksimalt, hvor mange af dem, der også poster/kommenterer ligeligt herinde også. Der har endog været tilfælde, hvor nogen af disse blot har indskrænket sig til at linke til deres indlæg på itstime.dk herinde .............. det er dog heldigvis sjældent efterhånden og har kun været sjældent !
Men da det er frustrerende, at se denne side, som jeg mener har haft så afgørende betydning for min egen (og sikkert også for mange andres) urinteresse, langsomt dø ud og savne liv, så har jeg besluttet, at jeg fremover fortrinsvist vil placere min aktivitet og mine indlæg herinde i stedet for.
Ja, faktisk så ville jeg i dag blot have haft et enkelt eller få ure og ikke interesseret mig for deres historie eller den tekniske side af dem, hvis det ikke havde været for Urforum.dk !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)