Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
Well, som et nyere medlem kommer jeg også lige med et par hurtige betragtning.

1. Sidens layout/farvevalg er mindre godt. Man bliver træt i øjnene af at læse bare lidt lange indlæg, og teksten bliver hurtigt meget sammenpresset, så man skal koncentrere sig meget om at læse den - jeg har primært min gang på watchuseek.com, og der oplever jeg aldrig noget tilsvarende, selv om emnerne jo minder lidt om hinanden Icon_e_wink
Faktisk blev jeg overrasket over at læse i denne tråd, at siden er nyt, og at den tilsyneladende har været værre før.

2. Den danske vinkel. Jeg synes at urforum.dk er skarpest, når der kommer danske vinkler på sagerne, f.eks. anmeldelser o.a. af danske forhandlere, muligheder for at se ure hos andre og den slags. Mere af det.

3. Manglende respons. Der er mange tråde med et eller ingen svar, og jeg kunne også godt ønske mig en "like-knap", der, synes jeg, fungerer godt på watchuseek. Jeg ved dog ikke, hvad der skal få flere svar til trådene - måske et ranking-system, som giver titler efter antal svar? (Og nej, det er ikke særligt dansk og faktisk også lidt fjollet - men det virker altså)

4. Ooooog så lige en sidste, LILLE, ting: Når man klikker på et hyperlink, ville det være rart, om siden blev åbnet i en ny tab, i stedet for at åbne i det aktuelle vindue.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af Ølholm - 04-01-2014, 09:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)