Køb af Rolex Explorer 2 Italien
#3
Der er flere ganske hæderlige ur butikker i Rom.

Romaorologi besøgte jeg fysisk i maj måned. Meget flot butik og folkene i butikken er ganske flinke og servicemindede.

I maj måned var jeg ude efter et GMT II, som de havde et par stykker af i butikken, men de eksemplarer jeg så holdt jeg mig fra da de var meget polerede, på den ikke så gode måde, hvilket var svært at se på hjemmesidens billeder. (kan også være at billederne på siden ikke var af det samme ur som jeg blev vist).

Derfor købte jeg ikke noget der.

Selvom jeg holder utroligt meget af italien, ville jeg altid tage til italien og hente uret, da jeg generelt er af den forsigtige natur. Selve butikken er ganske nem at finde på Via Cavour, som ligger tæt på Termini, som er den togstation man kommer til fra lufthavnen.

Hvis du beslutter dig at tage derned, så bør du sikre dig at de har det faktiske ur i butikken, da de ikke ligger inde med alle deres ure i butikken.

Kan nævne at jeg tidligere har handlet i 2 andre butikker i Rom til fuld tilfredstillelse, men er taget derned begge gange.

vh
Kimmo
Svar


Beskeder i denne tråd
Køb af Rolex Explorer 2 Italien - af Tanausu - 04-01-2014, 12:08 PM
Re: Køb af Rolex Explorer 2 Italien - af pbr - 04-01-2014, 12:25 PM
Re: Køb af Rolex Explorer 2 Italien - af Kimmo_phpbb3_import15787 - 04-01-2014, 03:50 PM
Re: Køb af Rolex Explorer 2 Italien - af Tanausu - 04-01-2014, 06:49 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)