Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
Ras H Skrev:For at blive i lufthavnsanalogien er det ikke moderatorene som skal sælge billetter til flyafgangene. Det er dem som er pedeller og rengøringsassistenter (her er jeg altså ikke ude på at fornærme nogen. Pedeller og rengøringspersonale er nogle af de vigtigste personalegrupper i en virksomhed), de skal sørge for den daglige drift, men de skal ikke lokke nye kunder i butikken. Det skal gøres af andre.

Tak, Ras !! Icon_smil

Du rammer netop hovedet på sømmet - vi forsøger at forbedre rammerne, men indholdet og livet på forum skabes af brugerne !!

Meningen med denne tråd er netop at høre hvad brugerne har af ideer til tiltag, der kan være med til at fremme brugernes lyst til at bidrage med liv - at vi spørger brugerne efter at vi nu i en periode selv har igangsat forskellige initiativer, er også at forum og brugerne gerne skulle "gå i samme retning", for nu at udtrykke det på den måde !!

Tråden vil forblive aktiv i en 14 dages tid endnu, hvorefter jeg vil lave en afsluttende post, hvor jeg forsøger at opsummere de forslag, der er kommet. Derefter vil holdet bag forum evaluere og tale om, hvilke ideer der er mulige, både i teknisk og i ressourcemæssig forstand, men også hvad vi synes vil være fremmende for forums udvikling. Nogle af ideerne vil vi måske lægge ud til debat igen, for lige at lodde stemningen, mens andre måske vil blive igangsat med det samme eller løbende over tid.

Men meningen er, at vi gerne vil forbedre rammerne til glæde for brugerne - i håb om, at brugerne så vil bidrage med liv, debat, indlæg, billeder, sjove historier, spørgsmål om ure osv. osv. osv. ............ alt det, der er med til at gøre dette til et FORUM og ikke blot en hjemmeside !! Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af pbr - 02-01-2014, 09:00 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)