02-01-2014, 02:18 PM
jokumq Skrev:Jeg er helt enig i at rammerne er tilstede, men jeg mener stadig I mangler at skabe de ændringer der kan løse sidens udfordringer.
Her er det jo netop, at vi så frygtelig gerne vil høre, hvad det er for ændringer, som du/I mener, der kan løse sidens udfordringer !
Hvis det er personerne bag forum, som er forhindringen - så er jeg sikker på, at både Torben, Martin og jeg hellere end gerne vil lade andre komme til (så kan vi måske igen finde tiden og glæden ved bare at være ganske almindelige urtosser
Men lad os høre, hvad der mangler at blive ændret - jeg kan jo ikke love, at alt kan lade sig gøre ............ men jeg kan i hvert fald love, at alle forslag vil blive taget i betragtning !!
jokumq Skrev:Det er ligeledes rigtig fint med denne tråd, men jeg tror ikke den vil give Jer de rigtige input til at komme videre. For den bekræfter jo blot forummets manglende trafik
OK, men hvad synes du så vi skal gøre, for at få de rigtige input !
Vi er bare 2-3 almindelige frivillige ulønnede brugere til at løfte opgaven i vores fritid + Thomas, der skyder penge i til drift siden !! Vi har ikke mulighed for at invitere til konference og workshops ........... hverken økonomisk eller tidsmæssigt
Hvis vi ikke skal efterlyse input herinde, hvor/hvordan mener du så, at vi skal gribe det an ??
Jeg er evt. åben for at lægge lejlighed til et GTG, hvor vi udover at kigge på ure også kan snakke om, hvordan vi som forum kommer ud af det dødvande, som vi ubestrideligt befinder os i. Men mine fysiske rammer er begrænsede og er også geografisk betinget af, at folk kan og vil køre til Viborg !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)