Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
jokumq Skrev:Jeg synes også at det er oplagt at høre hvad holdet bag vintageure.dk vil gøre for at ændre sidens dalende aktivitet? Derfor er mit ønske for det nye år, at holdet bag begynder at ændre de ting der vil gøre siden til et spændende sted og noget andet end det jeg kan høre er vores største udfordring.

Det er også helt fair, Jokum - men det er lidt som om brugerne glemmer, at vi i 2013 rent faktisk har lavet adskillige nyskabelser. Vi har lavet et grafisk redesign af siden, vi har givet brugerne mulighed for at bruge TapaTalk, vi har omformuleret og lempet forums normer og har også dermed lempet modereringen, vi har oprettet et forum for vintageure + 25 år, vi har lavet et forum hvor interesserede kan efterlyse ure m.v. som de er på jagt efter.

På et tidspunkt er det vel fair nok af holdet bag urforum, at vi lige stopper op og spørger brugerne hvad I har af ideer !?

jokumq Skrev:Det kræver dog, at de afgørende ændringer bliver ført ud i livet. Hvorfor ikke tage initiativ til en workshop for forummets brugere og holdet bag, hvor vi i sammen kan definere og finde løsninger på udfordringer, og sammen tegne fremtiden for hvad jeg mener har potentiale til at blive DK's bedste side for urentusiaster.

Jokum, det er vel også hvad vi har forsøgt at gøre med denne tråd - du kan kalde det en tråd, en workshop, en brugerundersøgelse ............... ja, kald det hvad du vil ! Hensigten fra vores side er jo netop at efterlyse, hvad brugerne savner for at dette bliver et forum, hvor man gerne vil deltage !

Det korte af det lange er jo, at vi - holdet bag forum - kan gøre nok så meget ............ men forum defineres og skabes jo ikke af vores handlinger eller vores tiltag - det er blot rammer .......... forum defineres af dets medlemmer og de input, som medlemmerne leverer ! Holdet bag forum kan ikke alene tilføre det liv, som forum er afhængigt af, for at det skal være et spændende sted at være !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af pbr - 02-01-2014, 10:55 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)