Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
W.Bodie Skrev:Mens vi brugere stiller os selv redaktørens spørgsmål.
Så kunne ledelsen af siden som jeg går ud fra også omfatter redaktøren passende bruge tiden på selv at svare på et spørgsmål nemlig hvorfor tingene er gået som de er.

Mens der svares på spørgsmålet er det selvfølgelig helt frivilligt at bruge ordsproget.
Man ligger som man selv har redt.

Men W.Bodie's spørgsmål kan vel også tolkes som et reelt straight forward spørgsmål der blot kan besvares roligt uden rasende humørikoner. Jeg synes også at det er oplagt at høre hvad holdet bag vintageure.dk vil gøre for at ændre sidens dalende aktivitet? Derfor er mit ønske for det nye år, at holdet bag begynder at ændre de ting der vil gøre siden til et spændende sted og noget andet end det jeg kan høre er vores største udfordring. Det er åbenlyst at vi taber terræn til er andet dansk forum, men det er ikke ensbetydende med at vintageure.dk ikke kan eksistere som et spændende og besøgelsesværdigt urforum. Det kræver dog, at de afgørende ændringer bliver ført ud i livet. Hvorfor ikke tage initiativ til en workshop for forummets brugere og holdet bag, hvor vi i sammen kan definere og finde løsninger på udfordringer, og sammen tegne fremtiden for hvad jeg mener har potentiale til at blive DK's bedste side for urentusiaster.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af jokumq - 02-01-2014, 10:42 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)