01-01-2014, 07:36 PM
W.Bodie Skrev:Mens vi brugere stiller os selv redaktørens spørgsmål.
Så kunne ledelsen af siden som jeg går ud fra også omfatter redaktøren passende bruge tiden på selv at svare på et spørgsmål nemlig hvorfor tingene er gået som de er.
Mens der svares på spørgsmålet er det selvfølgelig helt frivilligt at bruge ordsproget.
Man ligger som man selv har redt.
Hvis du forventer, at jeg skal svare på det - hvori det underforstået ligger, at det i det hele er os (2-3 mennesker) der står bag forum, der er skyld i "hvorfor tingene er gået som de er" - så er du nødt til først selv at forklare, hvad du selv forstår ved udsagnene.
Men i stedet for at bruge kræfter på, at lægge skylden for det du synes er galt med Urforum.dk over på 2-3 mennesker ud af forums 3.658 mere eller mindre aktive brugere, så synes jeg ærligt talt, at det ville være mere konstruktivt, at bruge kræfter på, at snakke om, hvordan vi gør urforum.dk bedre til glæde for alle !!
Jeg skal indrømme, at jeg ikke helt kan opfatte dit indlæg/spørgsmål som andet end et skadefro "det har I godt af" !!
Og hvis det blot er det, som ligger bag dit indlæg, så må jeg indrømme, at jeg ikke gider bruge energi på at beskæftige mig med det - kom nu i stedet ind i kampen og giv os noget inspiration til, hvordan du gerne ser forum udvikle sig !!
Ærligt talt, så er det indlæg som dette i en tråd, som er oprettet ud fra et ærligt ønske om at være konstruktiv og at lytte til brugernes ønsker, der gør at jeg med jævne mellemrum seriøst overvejer at bruge min tid på at glæde sig over mine ure og lade forum være forum !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)