Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud !!
Vemodigt nytårsbrev
Når jeg kalder dette "skriv" for vemodigt, er det ikke vemod over, at året 2013 nu snart er "brugt op".
Det jeg finder vemodigt er, at 2013 muligvis bliver sidste år, hvor danske ur-interesserede har 2 fora, at dyrke deres interesse i.

PHO Skrev:.... Hvad der har ærgret mig, er at vi har mistet så mange medlemmer til itstime.dk, så man nu er nød til at gå ind på 2 sider for at følge lidt med....
Her kan man passende henvise til: Du må kun bruge 48 sek. på at ærgre dig – no more, hvorfra citeres:
Blev bulen i bilen rettet op blot fordi du ærgrede dig? Nej, vel?
- om de netop 48 sekunder, skriver Rolf Høegh:
Jo, da jeg opfandt ideen, havde jeg tænkt mig at bruge et helt minut. Men helt ærligt: At spilde et helt minut på noget som ikke hjælper?
Så nu kan jeg glæde mig over at have 12 sekunder tilbage af det minut at hygge mig i
.
... og kære PHO - tag det ikke personligt, for gu' er det da ærgerligt.
Hvad ærgrelse angår, har jeg personligt brugt flere (alt for mange) perioder á 48 sekunder; men er kommet til erkendelsen, at ovenstående citerede har en høj grad af sandhedsværdi.

Baun Skrev:..... Jeg er ret ligeglad med design og funktionalitet. Det er indholdet der betyder noget.
Ja det må du nok sige, for så vidt der overhovedet er nogen, der bidrager med indhold (eller fragmenter deraf).

Personligt vil jeg fortsat bidrage med indlæg om særlige ure, detaljer eller teknik, der har fanget min interesse, og som jeg detaljeret har endevendt og gransket i.
Ligeledes vil jeg også svare på spørgsmål, der ligger i forlængelse af min erfaring og viden om emnet.
Det er så det, der ligger bedst for mig, eller "det er så det jeg kan". Det ville sikkert også virke ret trættende, dersom jeg forfattede indlæg i en form jeg ikke behersker.

Vi står med et forholdsvis moderne forum, både design- og funktionalitetsmæssigt; men som fatalt minder om en nybygget lufthavn uden flylandinger.
Til de sidste 4-5 brugere af Urforum.dk, vil jeg sige: Der foreligger nu en enestående mulighed for påvirke udviklingen af urforum med spændende, indsigtsfulde og interessevækkende indlæg....
.... indlæg, der kalder på medvirken - og det man i "blogosfæren" med et trættende udtryk kalder "trafic".

Nogle vil muligvis være uenige med mig, og gå i rette med mit indlæg. Hertil er at sige, jeg hører gerne fra jer, idet jeg let omskrevet citerer JFK:
"Spørg ikke hvad urforum kan gøre for dig; men hvad du kan gøre for urforum"

jeg runder af med ønsket om et rigtig godt nytår - og vel mødt på Urforum.dk i 2014 (alle 4)

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Status over 2013 ..... og hvad så fremover ?? Jeres bud - af Geodoc - 29-12-2013, 01:16 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)