06-12-2013, 10:17 PM
huba01 Skrev:Han har netop skrevet til (15. gang idag), hvad jeg ville give for det. Han skriver nu også, at hvis jeg betaler for gennemgangen hos en Rolex forhandler, så er det okay med ham .
Var egentlig ved at være lidt bange for at det var et scam, da han er virkelig aggressiv.
Det kan jo sagtens være, at uret er fint nok (uanset han selv er lidt underlig) - hvis I kan finde en fair pris og du har mod på at køre til Hamburg, så kunne der jo måske handles alligevel.
Mht. verificering og gennemgang, så mener jeg, at det er kutyme, at køber betaler, hvis gennemgangen viser at uret er i orden, mens sælger betaler, hvis det ikke er - det er fair og det kan du jo foreslå ham (han virker ret hooked på at få det solgt). I skal så bare være enige om på forhånd, om gennemgangen alene er en ægthedsverificering eller om urets mekaniske tilstand også skal gennemgås.
Prøv iøvrigt at slå tilsvarende ure op på chrono24.dk - så kan du dér danne dig et overblik over, hvad der forlanges for dem rundt omkring. Bare vær opmærksom på, at selvom ure annonceres til en pris på chrono24.dk, så er det jo ikke sikkert, at de opnår den pris ved salg !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)