Hjælp til vurdering af 16600 Seadweller L-serie
huba01 Skrev:Tak for rådet, Peter.
Det skrev jeg til sælgeren for lidt siden og fik følgende svar :

Schauen Sie... Ich habe sehr wenig Zeit (geschäftlich). Wenn es um eine Patek Phillipe Worltimer cluosonne gehen würde kein Proble. Schauen Sie sich mein Feedback an. Es ist nur eine Sea Dweller....

Lidt rystende mener jeg.

Hvis det var mig, så ville jeg være tvivlende overfor, hvor reel sælger er - der er mange små ting. Alle tilbehør er der, men kvitteringen for service i 2008 er der ikke - billederne kan ikke ses i stort - han vil gerne sælge ved siden af, selvom han rent faktisk har forpligtet sig overfor Ebay og der er lagt 17 bud ind på auktionen indtil nu (tror faktisk ikke, at han kan trække auktionen tilbage uden konsekvenser) - historien om, at han sælger for sin far (som selvfølgelig godt kan være sand) - at han ikke vil "bruge tid" på at få uret verificeret osv. osv.

Det er da korrekt, at han har 100% positiv feedback og uret kan sagtens være OK. Men det er godt nok en arrogant holdning overfor en køber, der er villig til at køre til Hamburg for at mødes med ham !!

Tror faktisk, at jeg personligt på denne baggrund ville trække mig og lade ham vide hvorfor ! Der er masser af fine Sea-Dwellers derude !

Men det er udelukkende min egen mavefornemmelse.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hjælp til vurdering af 16600 Seadweller L-serie - af pbr - 06-12-2013, 05:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)