Omega Speedmaster 1992 + et par andre spørgsmål
Hej alle,

Tak for svarene.

Johnfyn, jeg spurgte til værket forinden, da jeg i en anden tråd læste, at du skrev følgende: "Annoncen på det første link "er ikke mere", men det var sandsynligvis et 3750.5000, som er det "nye" måneur forsynet med 1861-værk.

Det er det ur der sælges i dag som nyt og det går du ikke fejl af - ved ikke hvad det koster fra nyt, men der findes mange brugte til salg.

Det andet er generationen før - et 145.022 med 861-værk!

Det er en mellemting og måske lidt "ilde-set" i samlerkredse pga. værket. Hvis du køber brugt skal du se dig godt for at uret er ORIGINALT og at der ikke er skiftet skive, visere eller andet!"

Jeg undrede mig over, hvorfor 861-værket var ilde set i samlerkredse? Jeg umiddelbart ikke fundet meget materiale på dette online?

Og ligeledes tak for svarene Geodoc!
Er meget glad for, at du antyder det Speedmaster jeg linkede til er falsk. Jeg undrede mig selv, da jeg ikke kunne finde et lignende nogen steder.
Sjov historie om brugsvejledningen m.m. Nu er jeg selv en knægt på 21 år, og jeg er overbevist om, at jeg muligvis vil gøre det samme. Icon_e_smile

Stenstrup: Har ikke nogen reference på uret, jeg stødte tilfældigt på det online.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omega Speedmaster 1992 + et par andre spørgsmål - af kjaer - 30-11-2013, 04:02 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)