sub vs gmt
Hej Aya,

Jeg tillader mig at svare delvist (da jeg ikke selv har en sub) på dit spørgsmål.

Jeg har selv haft et nyt GMT IIc i S/S i nu 3 mdr, og ja midterleddene bliver en lille smule ridsede, dog mest på låsen som jo rammer mod bordpladen når man hviler hånden (har også kontorjob). Jeg synes dog ikke det er et problem - men er nok heller ikke så sart omkring det.

Ekstra viser: Nej, den er ikke til at forveksle (om natten kan den dog drille lidt mere synes jeg). Men det kan faktisk godt være lidt irriterende når man står op om morgenen og 24h viseren ligger henover datovinduet. Så går jeg i en times tid i uvished om hvilken dato det er i dag Icon_smil

Mht pris så kan du måske du kan få det billigere i EU:
Jeg var i sidste uge i Schiphol Lufthavnen i Amsterdam, og så et GMT IIc, S/S for 5.702 EUR (10.000 DKK under DK-prisen) i butikken "Gassan". Prisen er den samme uanset om du rejser i eller uden for EU. Hvis du rejser indenfor EU betaler Schiphol lufthavn det der svarer til den hollandske moms (21%), sagde ekspedienten (det galdt i øvrigt alle varer undtagen spiritus og cigaretter). Når du køber det på denne måde skal du ikke betale dansk moms, da der allerede er betalt moms af det i Holland.
Generelt lå deres priser 18% under de hollandske listepriser pga. momsfrit (for GMTen er det ca. 20% under de danske listepriser).

Til gengæld lignede butikken ikke et sted hvor man ville få en super købsoplevelse (MEGET supermarkedsagtig), men de har vist flere butikker i flere af terminalerne, så måske de andre er bedre. Det virkede ikke til at der var mulighed for rabat (men nu var jeg heller ikke i indkøbsmode).
Website: [url]"http://www.gassanschiphol.com">http://www.gassanschiphol.com[/url]
Svar

Beskeder i denne tråd
sub vs gmt - af aya - 24-11-2013, 10:11 PM
Re: sub vs gmt - af lauge - 25-11-2013, 11:43 PM
Re: sub vs gmt - af pbr - 18-12-2013, 03:07 PM
Re: sub vs gmt - af pbr - 18-12-2013, 05:05 PM
Re: sub vs gmt - af bjorn_e58 - 19-12-2013, 01:49 PM
Re: sub vs gmt - af KRC - 19-12-2013, 04:16 PM
Re: sub vs gmt - af bjorn_e58 - 21-12-2013, 06:28 PM
Re: sub vs gmt - af lauge - 24-12-2013, 12:39 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)