04-11-2013, 10:38 AM
JohnFyn Skrev:Hej Peter, flot! Er det et Marathon til venstre?? Det synes jeg ikke jeg har hørt om at du har erhvervet
Takker, John
Det er nemlig helt rigtigt - det er et Marathon MSAR, som jeg købte sidste gang, jeg var udsendt. Et MSAR svarer 100% til et GSAR, bortset fra at der på skiven er påtrykt det Canadiske Ahornblad i rødt og at det derfor er en smule mere sjældent.
Et super dejligt og robust ur, som går meget præcist. Og den originale lænke som jeg har tilkøbt er med Ahornblad på spændet også - lænken er i øvrigt i en suveræn kvalitet og kan sagtens måle sig med langt dyrere ure.
Jeg tror, at jeg skrev lidt om købet herinde, mens jeg stadig sad i Lashkar Gah, men det har nok ikke været så meget, idet jeg kun var på forum sporadisk dernede fra, selvom vi i staben havde gode internetforhold.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)