01-11-2013, 12:53 AM
Ja jeg synes også han bedømte ret OK, men da det tilsyneladende var guldværdien var det vel ikke så vanskeligt. Ja underligt han ikke kendte Türler som har navn på masser af mærkers ure - Schweizer butik. Sandheden er, at det jo ikke var voldsomt attraktive ure set i 2013 lys, så bedømmelse af, at guldet nok bar en væsentlig del af værdien var naturlig. Lidt synd for slotsejeren som givet har fortalt venner og bekendte om sin MEGET dyre ursamling, men jeg tror mange overvurdere sådan nogle gamle svende desværre for dem, og heldigvis for os samlere
Det KAN jo gå sådan, at sporturs tiden stopper og dress ure kommer retur, og så ville det har hjulpet, men 100.000 - det var meget at forvente.
Lidt synd i det hele taget, at man ser så lidt at antikviteterne i sådanne udsendelser, bøde malerierne der var på net auktion, men jo også urene, når nu de var så meget i fokus havde et nærbillede af hvert vel ikke gjort noget
vh John H
Det KAN jo gå sådan, at sporturs tiden stopper og dress ure kommer retur, og så ville det har hjulpet, men 100.000 - det var meget at forvente.
Lidt synd i det hele taget, at man ser så lidt at antikviteterne i sådanne udsendelser, bøde malerierne der var på net auktion, men jo også urene, når nu de var så meget i fokus havde et nærbillede af hvert vel ikke gjort noget
vh John H
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)