I denne tråd kan du anmelde en handel med Mølbak
--- MODERATORINDLÆG ---

Inden denne tråd kører af sporet, så vil jeg indledningsvist sige, at det er godt at få begge sider af en historie som den bragte - på den måde kan vi, der ikke har oplevet situationen danne os vores egen mening om, hvad der (måske) er foregået.

Dette underforums berettigelse er dels, at man skal have adgang til både at komme med positive oplevelser, men også med de negative. Og den det så "går ud over" skal have mulighed for, hvis man ønsker det, at tage til genmæle - selvfølgelig under forudsætning af, at begge parter er i stand til at gøre det på en sober og respektfuld måde.

Når det så er sagt, så vil jeg som moderator gerne understrege, at jeg ikke mener at det er foreneligt med den ånd, der gerne skulle herske herinde, at man i et indlæg - uanset hvad så grunden måtte være - beskylder nogen for at være hverken "uvidende eller løgner" eller lignende æreskrænkende beskyldninger.

Hvis dette igen finder sted, så vil der blive grebet ind overfor dette fra moderatorsiden !!

Det er i orden at komme med både positiv og negativ kritik - men særligt adgangen til at komme med negativ kritik, fordrer at man er i stand til at gøre det på en ansvarlig måde !!

--- MODERATORINDLÆG ---
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: I denne tråd kan du anmelde en handel med Mølbak - af ravnsholt - 22-01-2011, 06:24 PM
Re: I denne tråd kan du anmelde en handel med Mølbak - af pbr - 29-10-2013, 11:30 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)