Constallation hos Bruun Rasmussen....
Når man køber pr "fjernbetjening", så vil der altid være en vis usikkerhed i forholdt til, når man køber over skranken og kan have uret mellem hænderne.

Men du kan sagtens skrive til sælger og bede om flere, bedre og mere detaljerede billeder - og køber du via Tradera og især hvis sælger accepterer betaling via PayPal, så har du ret gode sanktionsmuligheder hvis det skulle vise sig, at der var noget galt.

Jeg har dog selv flere gange været på nippet til at købe lige netop denne - men der har så altid kommet et andet ur på tværs, som jeg hellere ville have.

Jeg ville ikke selv betænke mig på at købe denne !!

Skiven ser ud til at være original og i fin stand (ikke en redial). Og kassen og kronen ser også fine ud - og kronen er den originale, der flugter med kassen (det gør de erstatningskroner, man kan købe i dag ikke).

Alt i alt, vil jeg mene at det er "kosher" - jeg har selv samme model blot i guld på stål, så jeg har et sammenligningsgrundlag. Dog ville jeg forsøge at presse prisen, idet den som sagt har været til salg længe ........ jeg ville selv prøve at gå efter en pris på omkr. 14 K, hvilket ville være en fin pris med den svenske kronekurs i øjeblikket Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Constallation hos Bruun Rasmussen.... - af Pahawi - 29-09-2013, 12:34 AM
Re: Constallation hos Bruun Rasmussen.... - af pbr - 29-09-2013, 10:54 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)