Udskiftning af lynetteindlæg
Lars Skrev:Det er ikke nemt at skrive så det er til at forstå, men eller tja så kender du adr. og så er det vel bare med at vise dig hvordan.... Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Og ellers er jeg ret sikker på at du kan få det vist hos Halse.... Icon_e_biggrin

Jeg tror godt, at jeg ved hvad du mener - fjederen skal ind og gribe i lynetten, inden den presses på plads ! Icon_smil

Har lige købt et sæt tritiumvisere til min 16800, idet det irriterer mig at timeviseren er relumeret og derfor lyser "ensomt" i mørket !! Icon_e_biggrin Og da Martin Oddershede så havde et originalt sæt med flot patineret tritium til salg til en rimelig pris, så slog jeg til - og købte så i øvrigt et lynetteindlæg med, ligeledes med patineret tritiumperle, men uden at det er så "falmet" som det, der sidder på uret nu. Ikke sådan at forstå, at jeg er utilfreds med urets udseende som det er nu - men det er godt at have noget at skifte med Icon_smil

Og hvis man nu selv kunne skifte lynetteindlægget uden de store problemer, så vil det jo blot være et klart plus ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Udskiftning af lynetteindlæg - af pbr - 13-09-2013, 05:53 PM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-09-2013, 07:54 AM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af pbr - 14-09-2013, 08:08 AM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-09-2013, 09:32 AM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af pbr - 14-09-2013, 09:35 AM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af Lars - 14-09-2013, 06:44 PM
Re: Udskiftning af lynetteindlæg - af pbr - 14-09-2013, 07:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)