19-08-2013, 07:17 PM
Jeg var lige ved at skrive F... ordet; som jeg nægter at anvende - kun i forbindelse med flæskesteg.
Det skyldes, at jeg har samme holdning som Sprogprofessor Jørn Lund, der har udtalt:
Fra første til andet billede ændrer hængepilen (centralt i billedet) markant karakter.
jeg håber ikke applikationerne anvendes i forbindelse med annoncering af ure - for så bliver der da overraskende stor forskel mellem original og afbildning
Tak (Jesper & pbr) for deling af eksperimenterne. - Med venlig hilsen - Geodoc
Det skyldes, at jeg har samme holdning som Sprogprofessor Jørn Lund, der har udtalt:
Citat:"Personligt er jeg irriteret over ordet ”fedt”, fordi der findes mindst 300 andre gloser, som man kan udtrykke sin begejstring med.... men spændende "tryllerier" med billedet.
Men alligevel er ordet blev brugt flittigt i flere år efterhånden. Det er spændende at se, hvor længe det bliver ved."
Fra første til andet billede ændrer hængepilen (centralt i billedet) markant karakter.
jeg håber ikke applikationerne anvendes i forbindelse med annoncering af ure - for så bliver der da overraskende stor forskel mellem original og afbildning
Tak (Jesper & pbr) for deling af eksperimenterne. - Med venlig hilsen - Geodoc

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)