19-08-2013, 02:14 PM
Baun Skrev:Velkommen til.
...... man skulle forvente at et ur til den pris var 100 % checket og testet og ok fra Omegas side. Det er simpelthen for ringe at sende et luksusur ud med sådan en fejl.
....................................................................
Når det så alligevel sker bør producenten få røde øre, undskylde og rette fejlen lynhurtigt og med højeste service.
Vh baun
Jeg vedstår mig ovenstående formulering. Og alle forsøg på at opbløde med at Omega er uskyldig - eller at det bare er en vandre historie på nettet som eskalerer ved at folk begynder at liste dårlige og halvdårlige oplevelser giver jeg ikke meget for.
Hvis producenter vil forlange priser, som er rigtig høje og rigtig meget højere end produktionspriserne, må de efter min opfattelse levere en perfekt vare. Ikke noget sjusk, som ikke er checket ordentligt, men små sjuskefejl. Det duer bare ikke.
Der bør således slet ikke være grobund for disse historier for der bør ikke leveres ure som ikke er perfekte til + 25 K kr - heller ikke et ud af tusind.
Jeg mener "Swiss made" må oppe sig gevaldigt på kvalitetskontrol og service, hvis de vil bevare det image de lever af.
Jeg tilstår dog gerne at det ser ud til at de klarer sig ganske fortræffeligt pt. Idet folk bare siger. Nå ja, hvis man vil eje et PP må man jo leve med at serviceprisen er 10 K og at det tager 6 mdr. - ellers kan man jo købe et Pulsar. Så det bliver sådan en særlig ekstravagance at "være indifferent" i forhold til den slags detaljer. Man kan næsten høre det udtalt på Nord-sjællandsk på en pæn Cafe. Og sikker også andre steder hvor fine folk mødes og blasert taler om at et ur under 50 K er i den billige ende
Men det er ikke min kop kaffe. De skal lave det ordentligt og de skal levere service bagefter.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)