18-08-2013, 03:11 PM
LKH Skrev:Tak for svar!
Jeg tror jeg holder fast i den rem, jeg har linket til, som er helt enkel og uden syning. Jeg kan se på dit billede, at spændet ser noget anderledes ud, end det jeg har fundet, som nok er af nyere dato. Har du et bud på, hvor jeg kan finde et gammelt originalt spænde?
Mvh Lars
De kan skam findes - et godt bud, er at lede lidt på Ebay og så måske have lidt tålmodighed
Der er dog både originale og reproduktioner derude og det kan være svært at se forskel, hvis man ikke lige ved, hvad man skal kigge efter.
Et andet bud, er at høre hos nogen af de urmagere/urhandlere som har vintageure som speciale - det er muligt, at de ligger inde med noget. Alt efter hvor du befinder dig i landet, så ville jeg prøve at kontakte Mølbak eller Krognos i København - eller Poul Halse i Horsens ........... bare for at nævne et par eksempler
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)