14-08-2013, 10:42 AM
Bjarne Skrev:Sådan er du velkommen til at tolke det JesperAlle kan & begår fejl i deres professionelle virke. Konsekvenserne af disse fejl er naturligvis forskellige, afhængig af hvilket job man bestrider, og fejlens størrelse. Hvis Bo Mølbak fejler, risikerer han højest en utilfreds kunde der ikke kommer tilbage, og dét er jeg sikker på han ikke ligger søvnløs om natten over!
Jeg er sikker på at Bo ligesom alle andre også begår fejl, også du og jeg Jesper.
Men at din oplevelse er negativ er altså ikke nok til at få manden "skudt" for hans brøde.
Bo har ikke tidligere, så vidt jeg husker, skrevet på urforum og jeg tvivler på at han gider gå ind i en gang ordkløveri nu.
Jeg har i +10 år jævnligt brugt Mølbak til div. småting. Han har engang solgt et Omega for mig, og også købt lidt forskellige Seiko klokker. Alt dette har jeg altid været tilfreds med, og altid nydt man kunne få en hyggelig ur-snak. Alle disse positive oplevelser har jeg altid omtalt/anmeldt bl.a. her på urforum.dk. Første gang jeg anmelder en negativ oplevelse fra samme urmager, bliver det tolket som "ordkløveri" & som man vil "skyde manden for sine fejl". Det synes jeg er bekymrende.
Denne negative anmeldelse kan folk tolke på som de lyster - de kan bruge den eller lade være.
EOR
Cheers, Jesper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)