Hvor finder i jeres vintage ure?
Culka Skrev:Er der nogen som "tør" røbe hvor man finder gode ure til fornuftige priser?

He he ......... jeg tror, at der er mange forskellige kanaler, hvor man kan finde spændende ure - der er dog ved at være lidt langt imellem at finde gode ure til billige priser, idet interessen for ure er gået op generelt og dermed er sælgernes forventninger til priser gået tilsvarende op Icon_e_wink

Personligt kigger jeg ofte på ebay, men holder mig til den engelske og den tyske side. Derudover er der den svenske tradera, som er en svensk afdeling af ebay.

Andre finder også ure på dba eller på diverse auktionssider - bl.a. er der en meget seriøs svensk auktionsside, der hedder Kaplans, hvor kvaliteten ofte er en del højere end f.eks. Lauritz eller QXL osv. !!

Og så er der også dem, der kender alle de små loppemarkeder og lignende rundt om i landet og i udlandet - dem ville jeg også selv meget gerne høre mere om !! Icon_e_biggrin Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvor finder i jeres vintage ure? - af Culka - 13-08-2013, 10:53 PM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af pbr - 13-08-2013, 11:06 PM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af johnfyn - 15-08-2013, 10:22 AM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af pbr - 15-08-2013, 10:47 AM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af Lars - 15-08-2013, 11:11 PM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af Ras H - 16-08-2013, 08:39 AM
Re: Hvor finder i jeres vintage ure? - af olof - 16-08-2013, 04:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)