13-08-2013, 10:39 PM
Samleren Skrev:willy Skrev:So yes you are not honest about what you tell people about your watches on your site because you want to sell them![]()
Willy
Peter: Hvis du læser ovenstående, kan du da helt ærligt ikke andet end mene, at Claus bliver direkte beskyldt for at være uærlig over for sine kunder!?!?!? Jeg synes, at dette forum er dybt useriøst, og jeg har aldrig nogensinde lyst til at være aktiv herinde mere!
Rasmus, jeg har forklaret dig, hvordan jeg opfatter hvad Willy skriver - nemlig, at han påpeger, at hvad Claus skriver på sin hjemmeside er reklame med henblik på at sælge sine varer. Noget som iøvrigt hverken er suspekt eller unaturligt - det er jo hvad enhver erhvervsdrivende gør - men reklame er pr. definition ikke objektiv !
Jeg opfatter ikke at Willy beskylder Claus for andet end dette.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)