13-08-2013, 10:09 PM
Claus Tukjær Skrev:Jeg har på ingen måde deltaget i denne tråd udover da mit navn bliver nævnt. Derfor er det ikke et spørgsmål om hvorvidt jeg er objektiv eller ej.
Hvad jeg skrev var ikke på nogen måde rettet imod noget du har skrevet, Claus - i bund og grund var det faktisk en generel opfordring til dig og andre forhandlere om, at man også er velkommen til at dele sine erfaringer med ure med os andre herinde.
I forhold til hvad du ellers nævner, så har jeg altså lidt svært ved at læse ud af det, der har været skrevet i denne tråd, at det skulle have været påstået at du er uærlig eller en løgner. Jeg er enig med dig i, at det ønsker ingen at blive beskyldt for eller skal finde sig i og det er heller ikke noget, der vil blive accepteret herinde.
Når jeg læser Willys post, så opfatter jeg det blot som at han påpeger, at du som forhandler reklamerer for dine varer på din egen hjemmeside - noget som ingen herinde i øvrigt skal eller vil blande sig i, men som vel heller ikke er forbudt at påpege.
Og skal vi så ikke prøve nu at få denne tråd til igen at dreje sig om ure og mikromærker !??
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)