13-08-2013, 07:48 PM
Jesper Geisler Skrev:Jeg har i efterhånden mange år (skam)rost Bo Mølbak - både på dette forum, men ikke mindst til venner, bekendte & kollegaer har jeg anbefalet ham. Det gør jeg IKKE mere!
Set i bakspejlet, har det altid været i småtingsafdelingen hvad jeg har fået ordnet hos Mølbak Urmageri. Regulering af nyere Rolex, Breitling, IWC har han aldrig villet foretage, så småtingsafdelingen er altså mindre end en regulering!
Jeg har for ganske nylig haft en "sag" med et ur (købt fra nyt hos Mølbak) der skulle laves på garantien. Denne sag (der er forløbet over 6 måneder) har Bo Mølbak håndteret så uprofessionelt, at han er blevet ny indehaver af titlen, som Urmageren der har ydet "den mest elendige kundeservice jeg nogensinde har modtaget" i alle de år jeg har haft ure som hobby.
Jeg skal undlade de pinlige detaljer her, men interesserede er velkommen til at sende mig en mail, så giver jeg gerne en uddybning. Denne uddybning er tiltænkt dem der overvejer at benytte Mølbak Urmageri, og ikke for at tilfredsstille almindelige nysgerrige!
<!-- e --><a href="mailto:JesperGeisler@Gmail.com">JesperGeisler@Gmail.com</a><!-- e -->.
EOR
Hilsen
Jesper Geisler
Citat:Hi Jesper ,
I do not know the story , so no comments on that . But do you not think the man has the right to tell his side of the story on this forum . All the people who send you a mail are only getting your side of it . Sorry i do not think you are being fair to him here . And by the way i do not know the man .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)