11-08-2013, 03:59 PM
bjorn_e58 Skrev:Lad mig lige nævne et andet eksempel: Min hustru foreslog på et tidspunkt, at vi skulle bestille en bestemt rejse på nettet, og jeg klikkede mig igennem forskellige oplysninger. Og på siden med rejsebetingelser var der en række mindre og større stavefejl. Det alene er nok til, at jeg ikke vil handle med det bureau.
/Bjørn.
Jeg har det NØJAGTIG på samme måde - stavefejl i forretningsdokumenter får mig omgående til at drage firmaets seriøsitet i tvivl !!!
Jeg kan lidt bedre bære over med stavefejl m.v., når jeg ved, at det er en privatperson, der har skrevet det. Men det forhindrer ikke samme stavefejl i at irritere mig
Det værste jeg dog ved, det er når jeg en sjælden gang imellem finder stave/slåfejl i noget jeg selv har skrevet !!!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)