01-08-2013, 12:56 AM
Tror jeg har fortalt den før. Mine forældre døde da jeg var i tidligt/midt tyverne - og jeg gik derefter med min fars Eterna Matic 3000. I ca 1983 glemte jeg den på et hotel i udlandet og de kunne ikke finde den. Jeg søgte mange steder hos auktionshuse osv, og i søgningen fandt jeg jo så andre ure, som jeg kom til at købe
I halvfemserne må det har været, nok sent i, kunne bruge noget der hed internettet. Der fandt jeg et Eterna 3000 - helt magen til min fars, i stål MEN inden jeg fandt det, var det lykkedes at endnu nogle ure - i hovedsagen kronografer - skidt og godt blandet - og så efter fars ur var hjemme igen - samme ur i guld osv og en del fokus på Eterna i div udgaver. Senere igen kronografer 1940 til 1975 - en Zenith El primero periode - en mindre Omega periode og alle tre ting kan stadigt tænde mig, sammen med aquastar/deepstar dykkerure fra tresserne - så - rod - men sjovt
vh
I halvfemserne må det har været, nok sent i, kunne bruge noget der hed internettet. Der fandt jeg et Eterna 3000 - helt magen til min fars, i stål MEN inden jeg fandt det, var det lykkedes at endnu nogle ure - i hovedsagen kronografer - skidt og godt blandet - og så efter fars ur var hjemme igen - samme ur i guld osv og en del fokus på Eterna i div udgaver. Senere igen kronografer 1940 til 1975 - en Zenith El primero periode - en mindre Omega periode og alle tre ting kan stadigt tænde mig, sammen med aquastar/deepstar dykkerure fra tresserne - så - rod - men sjovt
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)