28-07-2013, 09:41 PM
Lars Skrev:Hej Martin.
Hvad galt er der i at have et billede af et chronografværk som bag. Jeg har set/rep så mange så jeg har ikke engang gidet at finde ud af hvilket værk det er, men jeg fryder/glæder mig da lidt over at man ikke er i tvivl om at det er et urforum man er inde på. Og ja det kan sikkert laves endnu mere flot, men der er jo noget om at det er VINTAGE, er det ikke?...![]()
Og jeg må sige okay det var da noget nyt der skete med hele siden.....stor buket roser for det, og sikken en gang skriverier der er kommet ud af det.
Kunne være lidt sjovt hvis du kunne oplyse om hvilken fremgang det har givet... for det er da lang tid siden der har været sådan en aktivitet herinde![]()
![]()
![]()
![]()
Hej Lars
Det er en klassiker Valjoux 727.
Jeg håber at folk er med på at vi udvikler siden i en grad og måde, sådan at urforum.dk vil imødekomme medlemmers ønsker og forhåbentligt sørge for at siden underholder nu, men også i fremtiden. Jeg ved at både Geodoc og PBR arbejder med nogle gode ideer, så jeg håber at i alle vil modtage tiltag med åbent sind og objektiv kritik/ros
Statistikken kan jeg desværre ikke byde ind med, men der har helt sikkert været en højere aktivitet på siden efter installation af Tapatalk og det glæder mig meget at jeg kan se at mange benytter sig af funktionaliteten.
Mange hilsner
Martin

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)