By Invitation only.
Det hele begyndte for små 2 uger siden da posten kom med de her 2 invitationer.

İmage

Det blev en super hyggelig aften i La Zagaleta, desværre fik jeg ikke fotograferet nogen biler, der var ellers meget spændende bl.a. et par Ferrarier, Porsche Panamera eller nogle af de andre lækre biler der var at se, men La Zagaleta er et specielt sted og umiddelbart efter af man blev lukket ind i området skulle man parkerer sin bil, hvorfor man blev hentet og bragt i limoer der kørte i pendulfart.

İmage

Stedet hvor Patek Philippe og Gomez y Molina holdt partyet har mange af jer allerede set tidligere, huset var i hammerslag for godt et års tid siden, en beskeden sag til ca. 75 mio. dkr.

İmage

Udstillingen fra Patek Philippe er en del af en verdens udstilling og den største samling af PP uden for fabrikken, så måske forståeligt med de mange bevæbnede vagter som omkransede huset, jeg behøves vel ikke skrive at Champagne, vin og mad samt underholdning var i særklasse, en super aften.

Og som et lille minde for en god aften lå der i en pose vi fik da vi et pænt stykke over midnat sagde godnat, ja se selv billedet.

İmage

Ps. På det ene billede med PP Twenty-4 var jeg så letsindig at spørge om de kunne leverer et sæt øreringe og ring som vist nederst til højre, til vores næste bryllupsdag, den skal jeg nok lige have snakket mig ud af igen – pris ca. 55.000 €
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar

Beskeder i denne tråd
By Invitation only. - af Bjarne - 24-07-2013, 02:06 PM
Re: By Invitation only. - af pbr - 24-07-2013, 02:44 PM
Re: By Invitation only. - af Stinger - 24-07-2013, 03:41 PM
Re: By Invitation only. - af Bjarne - 28-07-2013, 02:08 PM
Re: By Invitation only. - af Stinger - 28-07-2013, 02:45 PM
Re: By Invitation only. - af Sociologen - 28-07-2013, 05:37 PM
Re: By Invitation only. - af Bjarne - 28-07-2013, 05:51 PM
Re: By Invitation only. - af Bjarne - 28-07-2013, 05:53 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)