10-07-2013, 09:22 AM
Jeg har INGEN erfaring med chrono24, så jeg ved ikke hvordan med sælger mm., men mit indtryk her fra forum er at det kører uden problemer. Når du køber indenfor EU er der ikke "problemer" med told + moms mm.
Der er forskel på rem og lænke (også på de nye ure) Lænke er normal dyrere - hvor meget ved jeg ikke!
Så hvis det brugte ur er på rem eller Nato, skal prisen være lavere end et på lænke.
Jeg ved ikke om "alt er som det skal være" - umiddelbart ser det OK ud
Ellers prøv at kigge på salgssiderne tilknyttet dette forum - der kommer tit Speedmasters op og der er også et par stykker pt. - ofte til end lidt højere pris, men så har du mulighed for at køre hen og se uret og tale med sælger
- du kan også checke "Good guys" ud her på forum!
Der er forskel på rem og lænke (også på de nye ure) Lænke er normal dyrere - hvor meget ved jeg ikke!
Så hvis det brugte ur er på rem eller Nato, skal prisen være lavere end et på lænke.
Jeg ved ikke om "alt er som det skal være" - umiddelbart ser det OK ud
Ellers prøv at kigge på salgssiderne tilknyttet dette forum - der kommer tit Speedmasters op og der er også et par stykker pt. - ofte til end lidt højere pris, men så har du mulighed for at køre hen og se uret og tale med sælger
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" 
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)