22-03-2013, 07:48 PM
Jamen så lad os tage fat på 35 36. Jeg mener egentligt at den hvide skive kun er interessant fordi den er sjælden, den klæder ikke tool uret specielt godt.
Selv kan jeg ikke bestemme om det er stål eller titan modellen der er mest spændende, hvis eneste argument er at stål versionen er lavet i 500 eksemplarer mindre end Titan, bliver det vel lidt tyndt.
Der er vist ingen tvivl om 322701'eren :)
Mht. Andre "mere" neo-klassiske fliegere, så skyd endeligt?
Jeg syntes bare at det er et godt bud på et WWW ur fra før Richemont tog over, og som sagt med en Kurt Klaus designet UTC funktion.
Mht. GST chrono'erne er det nok mere en rattrapante vi skal ud i eller hvad?
Måske en titan med perpetual calendar? (som jeg da i øvrigt syntes er nede i nogle menneske priser efterhånden)
Selv kan jeg ikke bestemme om det er stål eller titan modellen der er mest spændende, hvis eneste argument er at stål versionen er lavet i 500 eksemplarer mindre end Titan, bliver det vel lidt tyndt.
Der er vist ingen tvivl om 322701'eren :)
Mht. Andre "mere" neo-klassiske fliegere, så skyd endeligt?
Jeg syntes bare at det er et godt bud på et WWW ur fra før Richemont tog over, og som sagt med en Kurt Klaus designet UTC funktion.
Mht. GST chrono'erne er det nok mere en rattrapante vi skal ud i eller hvad?
Måske en titan med perpetual calendar? (som jeg da i øvrigt syntes er nede i nogle menneske priser efterhånden)
Lever i min egen lille dykkerklokke..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)