Nyt Speedmaster - Web køb eller butik
det virker da helt OK, og vist er der da noget over at købe et ur og få den lokale service med, så jeg personligt synes de 2.500 kr er udmærkede penge når valget er gået på nyt.

Du kan jo godt selv polere glas, selv tandpasta gør meget, men det er da lækkert at vide, at når du har gået det til, og det måske ikke går så præcist som du håbede (sig til dig selv at det ikke må tabe, det er værre end når det vinder - og accepter noget med 8 sek -10 sek vinding om dagen så du i princip udgør fra 0 - 10 sek afvigelse) - så kan du bare gå ind i butikken og få det justeret - både en og flere gange under din garanti periode - og du kan lige få poleret glasset skindene op osv

Nu er det bare at glæde sig over uret - nyd netop det glas - den fine buede form - den varme som hesalit giver og som helt for mig overskygger safir og andet kedeligt dyrt i en speedmaster. (valgt oprindeligt fordi det er ret farligt hvis alm glas splintrer og futter rundt som små splinter i en vægtløs tilstand i rumkapslen, så rent NASA krav)

Nyd speedmaster klassiske og flotte placering af sub-dials og dens fine snoede horn

tillykke
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt Speedmaster - Web køb eller butik - af hannover_dk - 29-05-2013, 12:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)