Uret jeg bare ikke kunne lide - Er jeg den eneste.
Ja-det har jeg selv oplevet en enkelt gang før-for to år siden byttede jeg mit Omega Speedmaster X33 til et IWC Portofino,og har siden fortrudt lidt.
Ikke fordi at jeg ikke kan lide mit Portofino,men fordi at jeg alt for ofte ser X33éren på astronauternes og kosmonauternes håndled når de lander ude i Sibirien.
Jeg samler selv på Fortis ure fordi at de har relation til brug i rummet,og af samme grund købte jeg X33éren som jeg desværre senere byttede væk-og uret var endda med titanium-lænken Icon_cry.
Men nu har jeg så lige købt et NOS "Måne-ur" til 21.900 kroner,og føler trang til at få fingrene i et X33 igen.Men det bliver nok IKKE til en udgift på 12.000 kroner som dengang i august 2008 hvor jeg købte min X33ér hos Mads Laier Icon_e_surprised .

Hvad mener I-var det et godt bytte,eller skulle jeg há beholdt min X33ér??..

Hilsen Fortissimo...
PS:Jeg synes også at dén Rolex "rootbeer" er fed og er et ikonisk ur!!..
I samlingen lige nu:Rolex Explorer 2-F serie,
Fortis Cosmonaut Chronograph Lemania 5100,Fortis Chronograph Val.7750,Fortis Cosmonaut Day/date,Fortis Spacematic Day/date,Fortis Flieger 34mm,Omega Seamaster Professional Quarz.
IWC Portofino,Rolex Datejust
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Uret jeg bare ikke kunne lide - Er jeg den eneste. - af Fortissimo - 27-05-2013, 04:33 PM
Re: Uret jeg bare ikke kunne lide - Er jeg den eneste. - af MortenKN - 28-05-2013, 03:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)