27-05-2013, 12:09 PM
Jeg ved ikke om jeg er den eneste der skal igennem denne proces, men jeg har oplevet det tidligere med biler, at der kommer en ny model på markedet, som bare ikke er særlig køn, smart eller på anden måde spændende i min optik, men efter et stykke tid når man har kikket på den flere gange begynder man faktisk at kunne lide den, måske endda at blive ret vild med den.
Da jeg så de første Panerai var jeg mildest talt ikke vild med den "klods" jeg syntes det var, og specielt Panerai Radiomir var en rædsel i mine øjne. I dag mange år efter er specielt Radiomir et af mine favorit ure, og som jeg ser det i dag ser som et super flot og lækkert ur.
model billede.
For et par år siden fik jeg en Rolex "Clint Eastwood" også kaldet "Root Beer" eller officielt en GMT Master ref. 16753 fra samme år som da Clint Eastwood bar uret i filmen Firefox i 1982. Samme model med nipple dials og jubilee lænke, men den var bare, efter min mening, ikke ret spændende og jeg fik solgt uret videre, det blev et af de få ure jeg efterfølgende fortrød at jeg havde solgt.
Dengang var den som ovenstående bare ikke mig, og i dag efter nogle års "modning" er det jo bare det ur man ikke kan skille sig af med igen, jeg har heldigvis fået købt det hjem igen, og nej det skal ikke sælges igen
Er det bare mig der har oplevet dette, eller er der flere der vil eller tør indrømme at de har oplevet det samme?
Da jeg så de første Panerai var jeg mildest talt ikke vild med den "klods" jeg syntes det var, og specielt Panerai Radiomir var en rædsel i mine øjne. I dag mange år efter er specielt Radiomir et af mine favorit ure, og som jeg ser det i dag ser som et super flot og lækkert ur.
model billede.For et par år siden fik jeg en Rolex "Clint Eastwood" også kaldet "Root Beer" eller officielt en GMT Master ref. 16753 fra samme år som da Clint Eastwood bar uret i filmen Firefox i 1982. Samme model med nipple dials og jubilee lænke, men den var bare, efter min mening, ikke ret spændende og jeg fik solgt uret videre, det blev et af de få ure jeg efterfølgende fortrød at jeg havde solgt.
Dengang var den som ovenstående bare ikke mig, og i dag efter nogle års "modning" er det jo bare det ur man ikke kan skille sig af med igen, jeg har heldigvis fået købt det hjem igen, og nej det skal ikke sælges igen
Er det bare mig der har oplevet dette, eller er der flere der vil eller tør indrømme at de har oplevet det samme?
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Bjarne Vork

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)