13-05-2013, 09:45 PM
Tio Malo Skrev:du har som vanligt ikke misset noget - ingen normal dykker skal under 50 meter og absolut ingen ned hvor 300 meter sikring ikke er mere end fuldstændigt godt nok - men det er gejl, og mange elsker gejl, og hvorfor 3000 eller 5000 meter - ja - because we can - og det er vel ret OK om end endnu mere overflødig end biler der kan køre 300 km i timen.Citat:så det kunne gå ned på større dybder
Dykkerur= et ur, dykkeren bruger. Et slags værktøj, altså.
Det, jeg ikke fatter (som dykker) er at hvorfor skulle dykkerure holde til flere kilometres dybter når ingen dykkere gør det... ?
Er vi her igen-igen ved at tale om noget sammenligneligt med biler som kan køre teoretisk set med hastighed over - f. eks. - 800 km/t ????
Når et dykkerur er testet af producenten til f. eks. 300m vandresistans, må det være OK ?
Eller, har jeg misset noget meget afgørende ang. sagen ?
Vh. John
Jeg kan lige nævne at det hurtigste jeg har kørt på en tysk motorvej var 210 km i timen i en Porche (som har den fordel, at de også kan bremse) - og det var kun fordi jeg ikke kunne se en bil i miles omkreds OG jeg syntes ikke det var spor sjovt - ting kom alt alt for hurtigt forbi, og jeg ville ALDRIG ha nærmet mig en overhaling med en så tosset fart
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)