06-05-2013, 02:55 PM
1
Jeg er slet ikke til nye ure, så jeg køber det ikke
2
hvis jeg var til nye ure var det et jeg ville kigge på, sort er frækt og skiven lækker i min øjne
3
glassback er helt OK for mig -når værket er værd at kigge på som her. Jeg ved nogen argumenterer, at man ikke ville ha glas i et dykkerur (om end det vist er almindeligt anerkendt på forsiden i det mindste og den er lidt mere udsat for slag end bagsiden
) men de færreste dykker vel sådan iøvrigt rigtigt med det, og der er jo ikke så mange der skal undskylde at de har købt et stort voldsomt ur som kan dykke ned til flere km, selvom ingen nogen sinde gør noget sådan, og de i øvrigt selv knapt kan møve sig ned på 4 meter, så fornuft er ikke parameter nr. 1 i ure
4
jeg har ingen sorte ure - hvad findes der af ure fra før 1980 som er sorte og sjove?
vh John
Jeg er slet ikke til nye ure, så jeg køber det ikke
2
hvis jeg var til nye ure var det et jeg ville kigge på, sort er frækt og skiven lækker i min øjne
3
glassback er helt OK for mig -når værket er værd at kigge på som her. Jeg ved nogen argumenterer, at man ikke ville ha glas i et dykkerur (om end det vist er almindeligt anerkendt på forsiden i det mindste og den er lidt mere udsat for slag end bagsiden
4
jeg har ingen sorte ure - hvad findes der af ure fra før 1980 som er sorte og sjove?
vh John
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)