13-02-2013, 02:54 PM
Om man propper en hjernedød ETA kværn i eller en high end JLC kværn er for mig lidt ligegyldigt.....De laver designet og betaler andre for at levere hjertet og så sætter de deres eget navn på det. Det er der mange andre som også gør, det er vi ganske enige om. Men omvendt kan man så sige at der også er nogle schweiziske mærker som koncentrerer sig om at være innovative i forhold til kassen eller remsystemer, og lader andre om at sætte motoren i..... Det giver også respekt i min bog
RL's designs syntes jeg personligt er ligegyldige, intetsigende og identitetsløse fuldstændig som f.eks D&G ure, Cavalli etc.... Når de så heller ikke selv leverer noget til motoren, så bliver det bare fuldstændig irrellevant for mig.
De kan sikkert sagtens præstere at levere et kvalitetsur, men de vil altid være stigmatiseret af navnet og formentlig aldrig opnå bred anerkendelse som urproducent..... Er mit ydmyge bud.....
RL's designs syntes jeg personligt er ligegyldige, intetsigende og identitetsløse fuldstændig som f.eks D&G ure, Cavalli etc.... Når de så heller ikke selv leverer noget til motoren, så bliver det bare fuldstændig irrellevant for mig.
De kan sikkert sagtens præstere at levere et kvalitetsur, men de vil altid være stigmatiseret af navnet og formentlig aldrig opnå bred anerkendelse som urproducent..... Er mit ydmyge bud.....
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)