17-03-2013, 10:17 AM
Joepete Skrev:Vi taler om en japansk hjemmemarkedsmodel, købt hos en japansk forhandler. Jeg tvivler stærkt på, at man får en dansk forhandler til at "overtage" en garanti reparation på sådan en klokke. Og at sende uret til Japan for en regulering vil jo være helt hen i hegnet, da der skal udfyldes toldpapirer og deslige, samt betales for fragt![]()
Halse kan ordne uret for ganske få penge på kort tid. Hvorfor ikke bare vælge den lette og billige løsning....?
Jeg mener egentlig at have læst på Higuchis hjemmeside at Seiko Japan ikke tilbyder verdensomspændende garanti på JDM modeller solgt gennem ham, MEN trådstarter skriver at han har 1 års World wide garanti, og alene forholdt til det svarer jeg som jeg gør.
Men du har da ret i det er helt tosset at skulle bruge tid og penge på at få det til Japan for en simpel regulering.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)