14-03-2013, 01:42 AM
Det er vel mest os samlere der fokuserer så vældigt på b/p. Er prisen bare OK og reflekterer manglende b/p så er det da præcist lige så godt som med Standen er for mig vigtigst - og at betale for meget for b/p MED uret er da fjollet, så der er ikke en generel regel her
Det er klart at hvis trådstarter siger, det måske bliver et kort bekendtskab så må fokus være på kombinationen gensalgsværdi og måske papirer som kan lette - men frisk serviceret fra en forhandler, ville for mig være mindst lige så meget værd - og er trådstarters spørgsmål ikke så fokuseret omkring kort tid med uret, så synes jeg også det skal med pris kan skubbes lidt bagud til fordel for stand
vh
Det er klart at hvis trådstarter siger, det måske bliver et kort bekendtskab så må fokus være på kombinationen gensalgsværdi og måske papirer som kan lette - men frisk serviceret fra en forhandler, ville for mig være mindst lige så meget værd - og er trådstarters spørgsmål ikke så fokuseret omkring kort tid med uret, så synes jeg også det skal med pris kan skubbes lidt bagud til fordel for stand
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)