13-03-2013, 10:05 PM
Tusind tak til alle jer der har givet jeres tilkendegivelse, jeg er stadig rystet men ved godt mod. Jeg ved sgu godt jeg har begået en tåbelig fodfejl i forhold til privat handel med ure, og i bagklogskabens klare lys, burde jeg have gjort mere for at undersøge hvem køber var og om den opgivne adresse også tilhørte ham. Tlf nr tjekkede jeg, men det er jo helt normalt at folk med fx firmatelefoner ikke kan oplyses. Jeg snakkede også med ham på telefonen flere gange og fattede ikke mistanke, da han lød pære dansk, og ikke sagde noget der kunne indikere at noget ikke var som det skulle. Jeg har også haft store kvaler om jeg skulle poste det herinde, men da jeg har handlet med flere af jer, synes jeg det alligevel var vigtigt dele denne oplevelse med jer. En ting er sikkert, jeg har lært meget at denne oplevelse, og vil fremover bruge noget mere tid på person research inden jeg handler med folk jeg ikke kender. At stå med en 25cm kniv lige i masken, var ikke rart og derfor håber jeg bare at min historie kan være med til at alle os urfreaks passer på... Når der handles privat, for det her var meget godt gennemtænkt, og jeg blev mistænkelig for sent.
Tak
Michael
Tak
Michael

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)