01-03-2013, 10:42 AM
Intet problem med at få penge retur fra Bruun-Rasmussen p.t.
Godt nok skal man - i modsætning til Lauritz - lægge sine kortoplysninger ind til automatisk betaling, så beløbet bliver trukket øjeblikkeligt ved auktionsslut.
Jeg blev således trukket, men måtte ved afhentning lade uret gå tilbage på stedet, fordi det ikke virkede.
2 dage efter var pengene retur på min konto, og den tidsfrist skyldes nok snarere de 2 banker end Bruun-Rasmussen.
Godt nok skal man - i modsætning til Lauritz - lægge sine kortoplysninger ind til automatisk betaling, så beløbet bliver trukket øjeblikkeligt ved auktionsslut.
Jeg blev således trukket, men måtte ved afhentning lade uret gå tilbage på stedet, fordi det ikke virkede.
2 dage efter var pengene retur på min konto, og den tidsfrist skyldes nok snarere de 2 banker end Bruun-Rasmussen.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)