Valg af Rolex-model?
Takker mange gange. Hvordan kan det være, at DU ville vælge "not date". Føles uret mindre - eller er det mere "kult". Netop som du skriver, så føler jeg, at en Sea-Dweller føles lidt mere "massiv", hvorfor jeg ikke tror, at den vil passe til min arm. Jeg har studeret denne side lidt:

[url]"http://www.timekeeperforum.com/topic/144-submariner-vs-gmt-ii.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.timekeeperforum.com/topic/14 ... mt-ii.html[/url]

hvor en GMT og Submariner sammenlignes. Der er både for og imod, men der er nok ingen tvivl om (i min verden), at en traditionel Submariner er mere "kult" end en GMT
MortenKN Skrev:Alle de modeller der er liste op er vandtætte og yderst velkostruerede, så hvilken man er til er mest et spørgsmål om hvilken model der optisk set tiltaler dig. Nogen er ikke så vilde med cyclopsen over datohjulet på Sub / GMT / Explorer, mens andre er ligeglade...

Sea-Dweller syner af lidt mindre ved første øjekast, da glasset er en smule mindre i diameter end på en Sub. Det er dog noget andet når den kommer på armen, hvor den føles mere massiv, i mine øjne... Den er lidt højere i profilen.

Jeg valgte personligt en Sea-Dweller da jeg ikke selv bryder mig om cyclopsen....

Nu har jeg det selv sådan at det første Rolex sælger man ikke, men KUNNE jeg nænne at sælge og vælge om, så havde jeg nappet en Submariner uden dato, og så måske et andet ur ved siden af med dato.... Sub no date (både ny og gammel model) er et ikon og den går man sgu aldrig fejl af...
Svar

Beskeder i denne tråd
Valg af Rolex-model? - af Hanse - 10-02-2013, 05:03 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af Stenstrup - 10-02-2013, 09:24 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af Hanse - 21-02-2013, 06:56 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af Len - 21-02-2013, 10:12 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af MortenKN - 21-02-2013, 10:38 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af Hanse - 22-02-2013, 07:08 PM
Re: Valg af Rolox-model? - af Hanse - 22-02-2013, 07:14 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)