The "Devil Dwells" in the Details !! ;-)
Sub'erman Skrev:BTW: hvor gammel skal et ur være før det er vintage i din bog Peter?; 16660's afløser 16600 er jo også udgået, så den må da snart gælde som vintage? Eller?

Uha, det er jo egentlig et godt spørgsmål - jeg er selv nok tilbøjelig til at sige, at 16660 i hvert fald med den gamle skive uden applikeringer burde tælle som vintage. Men jeg har set den omtalt som "Neo-Vintage" flere steder. Det afgørende er vel, at uret giver mig "vintage-følelsen", som vel egentlig er en helt subjektiv størrelse.

Der er ingen tvivl om, at min gamle 5513 fra 1970 med sine 43 år på bagen er vintage - men hvad med denne "knajt" på kun 29 år....... skal den lige runde de 30, eller skal der mere til !?? Der findes garanteret en aldersmæssig definition på hvad der er vintage - kan være at nogle af de andre herinde kan hjælpe.

Men uanset det ene eller det andet, så er det jo bare et spørgsmål om at vente længe nok - alle ure bliver vintage på ét eller andet tidspunkt !! Icon_e_biggrin1 Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
The "Devil Dwells" in the Details !! ;-) - af pbr - 12-02-2013, 07:15 PM
Re: The "Devil Dwells" in the Details !! ;-) - af pbr - 12-02-2013, 08:25 PM
Re: The - af pbr - 12-02-2013, 08:27 PM
Re: The "Devil Dwells" in the Details !! ;-) - af MortenKN - 13-02-2013, 10:52 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)