15-02-2013, 11:48 AM
Uret er købt på EBAY, så jeg tror ikke jeg orker en garantisag og fragt frem og tilbage (og det er sikkert mig der skal lære at ryste uret tilstrækkeligt). Jeg har ikke brugt uret SÅ meget, men nu starter jeg med at ryste noget mere. Så må vi se om ikke det duer. Når det "går", er det ret præcist, så præcisionen er der intet i vejen med.
Jeg ville have foretrukket at handle i en fysisk dansk butik, men jeg tror ikke SKX007 overhovedet kan købes i Danmark? Måske i en dansk netbutik, men ikke i en fysik butik. Man kan sige at det var en chance jeg tog. Uret kostede da heller ikke alverden i forhold til andre mekaniske ure. Det er måske netop derfor det ikke kan købes i en dansk butik?
Jeg ville have foretrukket at handle i en fysisk dansk butik, men jeg tror ikke SKX007 overhovedet kan købes i Danmark? Måske i en dansk netbutik, men ikke i en fysik butik. Man kan sige at det var en chance jeg tog. Uret kostede da heller ikke alverden i forhold til andre mekaniske ure. Det er måske netop derfor det ikke kan købes i en dansk butik?
Omega - Breitling - Sinn - Seiko - Citizen - Casio - Tiden står aldrig stille