Bedste vintage Rolex køb under 8.000$ John Mayers og mit bud
kristofferJ Skrev:Hvordan ser du Sea-Dwelleren sammenlignet med en 3536, de minder jo en del om hindanden. Hvilken virker mest robus og tool'ish.

Øhh, dér fik du mig godt nok - det synes jeg er utroligt svært at svare på !!

3536´eren i stål, virker i mine øjne ikke som et tool-ur - dertil er det alt for skinnende og pænt. I titanium derimod, er det en helt anden historie - dér virker det både råt og tool-agtigt !! Mere end Sea-Dwelleren, faktisk - den er der lidt mere "bling" over, med de skinnende flader osv.

Dér hvor det bliver svært, det er at hvis man så ser lidt bort fra udseendet, så føles Sea-Dwelleren altså bare mere solid på armen og generelt i det hele taget, end 3536´eren.

Alt dette er dog bare mit eget personlige indtryk af de 3 ure - jeg har jo haft dem alle efterhånden Icon_e_smile

Jeg tror ganske simpelt, at det afhænger af øjnene, der sér !!! Og det afhænger også af, hvordan den enkelte i sit eget sind definerer hvordan et "tool-ur" skal være - det oplever jeg ganske ofte er meget forskellig !! Icon_e_wink

Men back to topic, så vi ikke hijacker tråden ! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Bedste vintage Rolex køb under 8.000$ John Mayers og mit bud - af pbr - 15-02-2013, 12:23 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)